fredag 22. januar 2010

23.33

Jeg er i litt lykkerus for tiden, og jeg liker det! Har det bedre enn jeg har hatt på lenge, og det er en herlig følelse..

Jeg tar opp tråden med litt konkurranser fra Fotoverden jeg, mest egentlig for å få vist litt av de mange fine bildene som ble tatt i Nederland i påsken i fjor, da jeg besøkte storebroren min Audun. Han studerte i Maastricht.

I år går påsketuren til Malawi, så tipper det blir temmelig mange fine bilder etter den turen også. Men i første omgang kommer det noen Nederlandsbilder som jeg i samme slengen bidrar med i konkurransen med tittel "Valgfritt motiv" på Fotoverden. Planen var å legge opp flere, men kan bare ta med tre i konkurransen.. så her er de :)

Det øverste og nederste er tatt i Amsterdam. Og det i midten er fra Maastricht!





Ingen av bildene er redigerte btw, syns de var fine akkurat sånn de var :)

2 kommentarer: