tirsdag 12. januar 2010

Det var jo litt teit..

Bestemte meg av en eller annen grunn for at jeg skulle slette denne bloggen, det var jo bare tullete! Den kan jo likesågodt være her, selvom jeg kanskje ikke er utrolig ivrig til å skrive. Plutselig en dag kommer det kanskje over meg at jeg har kjempelyst til å skrive igjen, og da gjør det jo ingenting at jeg allerede har en tilgjengelig.

Så "min lille verden.." er nå åpnet igjen, desverre uten tidligere innlegg. Men det var jo ikke så mange allikevel, så det går vel bra. Finner hvertfall ikke ut hvordan jeg får dem opp igjen!

Til ære for den "nye" bloggen min kommer noen fine vinterbilder fra vintervakre Høvåg og Tønsberg i jula +  noen andre koselige julestemningsbilder. Det er masse prat om hvor kaldt det er, og jeg er minst like opptatt av det jeg også. Men det jo så fantastisk vakkert med all snøen som var nå i jula, lenge siden det har vært så nydelig vintervær i Tønsberg i jula!

Så forhåpentligvis kommer det litt innlegg rullende på her etterhvert som jeg finner det for godt å skrive/poste bilder igjen! For bilder blir det tatt, syns fortsatt det er fantastisk moro! :)



                                    


2 kommentarer:

  1. Å, likar biletet der nokon held stjerna (sola?)!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Mari! Er sola ja, syns det ble ganske så stilig selv.. Hehe:)

    SvarSlett